Thursday, April 4, 2013

notasi flute-seruling-pianika lagu bruno mars-billionaire

do#* do#* do#* do#* do#* mi* fa#* do#* do#* si la la so|# —– I wanna be a billionaire so fricking bad
fa# fa# fa# la do#* si la fa# si —– Buy all of the things I never had
do#* do#* do#* do#* do#* mi* fa#* do#* do#* si la la so|# —– I wanna be on the cover of Forbes magazine
fa# fa# fa# la do#* si la fa# si —– smiling next to Oprah and the Queen

mi fa# fa# fa# fa# mi fa# do#* —– Oh every time I close my eyes
la fa# fa# fa# fa# mi fa# do#* —– I see my name in shining lights
mi fa# fa# mi mi fa# so|# la so|# fa# —– A different city every night oh
so|# fa# mi re si fa# fa# so|# la la so|# —– I swear the world better prepare
do#* do#* la so|# fa# mi fa# mi fa# —– for when I’m a billionaire

No comments:

Post a Comment